נתניהו מגיב לתוצאות: "נבחרת מצוינת; סימן טוב ליום הבחירות"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו מגיב לתוצאות: "נבחרת מצוינת; סימן טוב ליום הבחירות"

    יו"ר הליכוד ברך: "בחרנו נבחרת נפלאה. אני רוצה להודות גם לאלה שלא נכנסו. התרגשתי לראות 80 אלף מתפקדי ליכוד באים ביום קיץ לוהט כדי להצביע לנבחרת שלנו. זה סימן טוב לאחד בנובמבר"

    נתניהו בשדרות צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה לשעבר ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו מגיב לראשונה לפרסום תוצאות הפריימריז בליכוד. "זו רשימה טובה ביותר של המפלגה הגדולה והדמוקרטית ביותר. בחרנו נבחרת נפלאה. אני רוצה להודות גם לאלה שלא נכנסו. התרגשתי לראות 80 אלף מתפקדי ליכוד באים ביום קיץ לוהט כדי להצביע לנבחרת שלנו. זה סימן טוב לאחד בנובמבר", אמר נתניהו.

    צילום: פלאש 90

    בברכה מוקלטת שפרסם לנבחרי הרשימה, אמר נתניהו: "אני רוצה לברך אתכם, בחרנו נבחרת מצוינת ואני בטוח שיחד נרכיב את הממשלה הבאה ונביא סוף סוף יציבות לישראל. ביממה הקרובה אני מתכוון להתקשר לכל אחד באופן אישי. הליכוד יצא מחוזק מאוד מהפריימריז. ראינו התלהבות ענקית בשטח הליכודי. זו נקודת זינוק טובה מאוד לבחירות. אני רוצה להודות גם למפקדים על התמיכה בהצעתי שתיתן עוד כוח לליכוד".

    לפי התוצאות שפורסמו בצהריים, חברי הכנסת יריב לוין, אלי כהן, ויואב גלנט ניצבים במקומות הראשונים ברשימה. ח"כ שלמה קרעי נכנס לעשיריה הראשונה ועקף את ישראל כץ. גם חברת הכנסת מירי רגב נכנסה לעשיריה הראשונה. מסתמן ששישה חבר כנסת של 'הליכוד' לא יצליחו לכהן בכנסת הבאה.

    חבר הכנסת, ניר ברקת, הגיב: "זהו ניצחון גדול, כעת עלינו להתלכד ולפעול יחד בכל הכוח – כדי לנצח את הבחירות ולהקים ממשלה לאומית שתחזיר את מדינת ישראל למסלול הנכון", דברי ברקת.

    מכחול לבן – תקווה חדשה נמסר בעקבות פירסום רשימת הליכוד לכנסת הבאה: "רשימת הליכוד הקיצונית והמתלהמת מבהירה בדיוק איך תראה הממשלה הבאה אם לנתיהו יהיה 61 – ריסוק מערכת המשפט, חיסול שומרי הסף והחרבת שלטון החוק. לנאמני מורשת ז׳בוטינסקי ובגין אין מקום יותר במפלגת ״ביביסטאן״. אנשי המחנה הממלכתי המבקשים להחזיר את היציבות, האחדות והשפיות לישראל, ימצאו את ביתם בכחול לבן – תקוה חדשה".

    במפלגת "הרוח הציונית" בראשות שקד מסרו: "‏ברכות למועמדי הליכוד על התוצאה בפריימריז. הרוח הציונית קוראת לבכירי הליכוד החדשים להגיד בקול גדול- אנחנו רוצים אחדות ויציבות. הרוח הציונית תהיה הגשר בין המחנות, יחד עם כל המפלגות הציוניות נוביל את ישראל לממשלת אחדות ציונית ולאומית שתדאג לאזרחי ישראל ותוביל לשגשוג, ביטחון ויציבות".

    שר האוצר ויו"ר ישראל ביתנו, איווט ליברמן הגיב לתוצאות: "תוצאות הפריימריז בליכוד בסימן ערב ט״ו באב: ככל שאתה אוהב יותר את ביבי אתה עולה יותר גבוה ברשימה, ככל שפחות – נדחק משורות הליכוד החוצה".



    0 תגובות